推特日志:
Find a random 2d character as enemy to test the attack & hurt function.
— Lawrence Peng (@shenkspz_peng) February 11, 2021
随便找了个2D人物过来当敌人,试了下攻击和受击判定。
2 Dのスピリットを探してきましたが、敵として攻撃と判定を試みました。#洛荒山脉 #LHM pic.twitter.com/e3GXRtwyYX
Studying to use “Input system” to rebind key and save them into a file. Am I doing it in a wrong way? Asking that cause it took me more than 400 lines code to store and load all my gamepad and keyboard input codes. #洛荒山脉 #LHM pic.twitter.com/2TWZcGsrvD
— Lawrence Peng (@shenkspz_peng) February 11, 2021
The locomotion is much more smooth!
— Lawrence Peng (@shenkspz_peng) February 9, 2021
调了一小时动画,现在地面移动真的丝滑。(这是纯2D像素动画)
1時間調整した後、地面の動きは本当にスムーズになりました。ちなみに、これは完全に2Dアニメーションです。#洛荒山脉 #LHM pic.twitter.com/FAGOkSgxHK
Finish the art resource working flow. We can produce a high quality pixel animate clip in less than half an hours. That is very efficiency. 😄 #洛荒山脉 #LuoHuangMountains #LHM pic.twitter.com/kwxwH881s4
— Lawrence Peng (@shenkspz_peng) February 7, 2021
Finishing up the cartoon shader
— Lawrence Peng (@shenkspz_peng) November 27, 2020
二次元Shader做完了
やった! pic.twitter.com/crNVdBN0xG
Eh-hem
— Lawrence Peng (@shenkspz_peng) November 24, 2020
咳咳
えーと
😅 pic.twitter.com/r2n7X4OkiX
Learning to make a cartoon shader, and made a cartoon style girl first. She is waiting for more details and textures.
— Lawrence Peng (@shenkspz_peng) November 23, 2020
在学做二次元渲染的时候顺带做了个妹子,二次元浓度大大提高了。准备加更多的细节和贴图。
シェーダーを勉強しながら可愛い女の子を作った。彼女を真剣に仕上げるつもりです pic.twitter.com/86yOHEvgqP
做了个动画风的水的shader。
— Lawrence Peng (@shenkspz_peng) November 11, 2020
Made a cartoon style water shader. 😂
漫画風の水シェーダーを作りました。 pic.twitter.com/K0U9qG9hgf